Cartea Manager, Lider sau Antreprenor? analizează în profunzime cele trei roluri fundamentale ale conducerii şi identifică competenţele care pot face diferenţa în procesul de îmbunătăţire semnificativă a profitabilităţii unui sistem organizaţional, indiferent de dimensiunile sale. Cartea Manager, Lider sau Antreprenor? propune un nou model de succes al conducerii, dezbătut în termenii unui ecosistem format din cele trei roluri: manager, lider, antreprenor, stabilind direcţii utile pe care orice afacere care aspiră la o creştere durabilă a performanţei trebuie să le urmeze.
Cartea cuprinde un studiu complex, realizat de compania de training, consultanţă şi cercetare în management şi vânzări Result Development, care şi-a propus să evidenţieze relaţiile dintre nivelul de dezvoltare a rolurilor şi competenţelor conducerii, de manager, de lider şi de antreprenor, şi performanţele economice ale companiilor. Realizat în 27 de companii (8 multinaţionale şi 19 naţionale), aplicat pe 108 manageri (27 general manageri, 43 top manageri şi 38 middle manageri), studiul Manager, Lider sau Antreprenor? se bazează pe un filtru de 42 de competenţe manageriale, de lider şi de antreprenor, menite să aducă contribuţii valoroase în zona dezvoltării performanţelor conducerii şi a strategiilor de dezvoltare a afacerii.
Întrebările la care răspunde studiul regăsit în cartea Manager, Lider sau Antreprenor?: Care este impactul nivelului competenţelor manageriale, de lider şi de antreprenor asupra profitabilității afacerii?; Care sunt diferenţele dintre companiile profitabile şi cele mai puţin profitabile, din perspectiva performanţei conducerii?; Care sunt competenţele cheie ale conducerii care influenţează profitabilitatea afacerii?.
Din cuprins: 1. Filosofia conducerii (evoluţia teoriilor conducerii); 2. Rolurile conducerii şi performanţa afacerii; 3. Descrierea metodei şi a instrumentelor cercetării; 4. Diagnoza rolurilor şi a competenţelor conducerii; 5. Impactul rolurilor de conducere asupra profitabilităţii; 6. Modelul conducerii eco de dezvoltare a afacerii; 7. Strategii de creştere durabilă a performanţei conducerii; 8. Revoluţia antreprenorială?; 9. Noul model al conducerii şi dezvoltarea durabilă a afacerii; 10. Valorile, atributele şi caracteristicile conducerii.
Descriere
Cartea Manager, Lider sau Antreprenor? analizează în profunzime cele trei roluri fundamentale ale conducerii şi identifică competenţele care pot face diferenţa în procesul de îmbunătăţire semnificativă a profitabilităţii unui sistem organizaţional, indiferent de dimensiunile sale. Cartea Manager, Lider sau Antreprenor? propune un nou model de succes al conducerii, dezbătut în termenii unui ecosistem format din cele trei roluri: manager, lider, antreprenor, stabilind direcţii utile pe care orice afacere care aspiră la o creştere durabilă a performanţei trebuie să le urmeze.
Cartea cuprinde un studiu complex, realizat de compania de training, consultanţă şi cercetare în management şi vânzări Result Development, care şi-a propus să evidenţieze relaţiile dintre nivelul de dezvoltare a rolurilor şi competenţelor conducerii, de manager, de lider şi de antreprenor, şi performanţele economice ale companiilor. Realizat în 27 de companii (8 multinaţionale şi 19 naţionale), aplicat pe 108 manageri (27 general manageri, 43 top manageri şi 38 middle manageri), studiul Manager, Lider sau Antreprenor? se bazează pe un filtru de 42 de competenţe manageriale, de lider şi de antreprenor, menite să aducă contribuţii valoroase în zona dezvoltării performanţelor conducerii şi a strategiilor de dezvoltare a afacerii.
Întrebările la care răspunde studiul regăsit în cartea Manager, Lider sau Antreprenor?: Care este impactul nivelului competenţelor manageriale, de lider şi de antreprenor asupra profitabilității afacerii?; Care sunt diferenţele dintre companiile profitabile şi cele mai puţin profitabile, din perspectiva performanţei conducerii?; Care sunt competenţele cheie ale conducerii care influenţează profitabilitatea afacerii?.
Din cuprins: 1. Filosofia conducerii (evoluţia teoriilor conducerii); 2. Rolurile conducerii şi performanţa afacerii; 3. Descrierea metodei şi a instrumentelor cercetării; 4. Diagnoza rolurilor şi a competenţelor conducerii; 5. Impactul rolurilor de conducere asupra profitabilităţii; 6. Modelul conducerii eco de dezvoltare a afacerii; 7. Strategii de creştere durabilă a performanţei conducerii; 8. Revoluţia antreprenorială?; 9. Noul model al conducerii şi dezvoltarea durabilă a afacerii; 10. Valorile, atributele şi caracteristicile conducerii.