Inovarea si internationalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societatii cunoasterii

Inovarea si internationalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societatii cunoasterii
  • Inovarea si internationalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societatii cunoasterii
Inovarea si internationalizarea firmelor. Paradigme actuale ale societatii cunoasterii de la ECONOMICA
Editură ECONOMICA
ISBN 973-709-970-9
Număr de pagini 472
Limba Romana
Anul apariției 2021

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

75,00 lei
Stoc limitat
Cantitate
 

Descriere

Lucrarea dezvăluie anumite „rădăcini”/condiționări, istorice și de alt tip, privind activitatea inovativă din firme ce au o anumită influență asupra competiției economice dintre marile corporații multinaționale din principalele țări ale lumii, în contextul apariției unor companii de tip latecomers din China, India sau Coreea de Sud care au reconfigurat propriu-zis arhitectura economiei globale începând cu 2000 și până în prezent.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 424026