„De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile şi acţiunile oamenilor şi la îmbunătăţiri semnificative ale performanţei multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câştiguri în ceea ce priveşte reputaţia, cota de piaţă şi profiturile. Organizaţiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienţi mai fideli şi angajaţi mai talentaţi şi mai motivaţi.” Ron Kaufman
Descriere
„De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile şi acţiunile oamenilor şi la îmbunătăţiri semnificative ale performanţei multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câştiguri în ceea ce priveşte reputaţia, cota de piaţă şi profiturile. Organizaţiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienţi mai fideli şi angajaţi mai talentaţi şi mai motivaţi.” Ron Kaufman