New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009

New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009
  • New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009
New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 de la INSTITUTUL EUROPEAN
ISBN 973-611-856-2
Număr de pagini 258
Limba Romana
Anul apariției 2012
Colecție Academica
Categorie Politologie

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

40,46 lei
Stoc limitat
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

„(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale." Antonio Momoc


Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 313775