Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa

Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa
  • Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa
Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa de la INSTITUTUL EUROPEAN
ISBN 973-611-853-1
Număr de pagini 233
Limba Romana
Anul apariției 2012
Colecție Dezbateri contemporane

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

38,54 lei
Stoc limitat
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Lucrarea de fata pune in discutie conotatiile majore ale termenului de responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de socializare a afacerilor. Conceptul de responsabilitate sociala corporativa, in acceptiunea curenta, este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate. Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general. La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice. Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului. Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca.



Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 301617