Moda, publicitate, consum

Moda, publicitate, consum
  • Moda, publicitate, consum
Moda, publicitate, consum de la TRITONIC
Autor Dan Podaru
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-582-9
Număr de pagini 311
Limba Romana
Anul apariției 2022
Colecție Comunicare/media

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

45,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Moda, ca industrie creativa sau ca abordare culturala a curentelor sociale, va ramane unul dintre cele mai atractive si fascinante domenii. Aceasta fascinatie ne indeamna sa descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor si conexiunile pe care moda le dezvolta cu atat de multe alte domenii. Tocmai acest lucru il reusesc autorii volumului Moda, Publicitate, Consum - sa deconspire intr-o maniera comprehensiva care este relatia dintre moda si multe dintre ariile pe care le inspira si de la care se inspira: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezinta relationarea cu moda prin diverse canale de comunicare si chiar impactul publicitatii asupra modei ca industrie si al modei ca trend asupra publicitatii. Fie ca esti un profesionist din industrie sau un pasionat al acesteia, volumul Moda, Publicitate, Consum iti va fi ghid in a descoperi si a intelege profund acest fenomen contemporan. - 

Ionut Datcu, CEO WOPA Communication Group

Acest volum este un ajutor real pentru oricine vrea sa studieze sau sa invete despre comunicarea din sfera fashion-ului. Moda, acest domeniu etern schimbator, are nevoie de o comunicare in pas cu tendintele, influentele si glam-ul industriei. Cartea este o culegere de lucrari, proiecte si cazuri de bune practici in care originalitatea, autenticitatea si inovatia sunt puse in lumina tocmai de spiritul critic al autorilor. - Corina Bacanu, Creator de continut

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 419680