Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online de la COMUNICARE.RO
Autor
Corina Buzoianu
Autor
Monica Bira
Autor
Raducu
Editură
COMUNICARE.RO
ISBN
973-711-635-2
Număr de pagini
100
Limba
Romana
Anul apariției
2022
Categorie
Media si comunicare
24,00 lei
Ultimul exemplar
Fidelizare
la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse
Card cultural
Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.
Livrare oriunde
Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.
Stoc permanent
Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.
Descriere
Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre branduri în mediul online. Am pornit la drum ca să înţelegem anatomia noilor relaţii dintre brand şi stakeholderi şi am ajuns, la final, cu mai multe întrebări decât răspunsuri şi cu gândul că, dintre toate ştiinţele sociale, domeniul comunicării exprimă cel mai bine faptul că practica este înaintea teoriei.