Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online

Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
  • Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online
Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online de la COMUNICARE.RO
Autor Monica Bira
Autor Raducu
Editură COMUNICARE.RO
ISBN 973-711-635-2
Număr de pagini 100
Limba Romana
Anul apariției 2022

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

24,00 lei
Ultimul exemplar
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre branduri în mediul online. Am pornit la drum ca să înţelegem anatomia noilor relaţii dintre brand şi stakeholderi şi am ajuns, la final, cu mai multe întrebări decât răspunsuri şi cu gândul că, dintre toate ştiinţele sociale, domeniul comunicării exprimă cel mai bine faptul că practica este înaintea teoriei.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 426639