Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
  • Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului de la BRANDBUILDERS
Autor Al Ries
Autor Laura Ries
Editură BRANDBUILDERS
ISBN 973-86481-6-5
Număr de pagini 352
Limba Romana
Traducator Liana Tomescu
Anul apariției 2005

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

52,98 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. 



Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 345097