Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online

Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online
  • Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online
Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online de la C.H. BECK
Editură C.H. BECK
ISBN 606-18-1155-7
Număr de pagini 190
Limba Romana
Anul apariției 2022
Categorie Sociologie

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

39,90 lei
În stoc
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea, studenti si potentiali studenti, intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel, universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare, formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor, care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate, au fost alese universitati de top din Europa, din afara Romaniei, dar si din Romania. Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online, dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online.

Din cuprins

Strategii de comunicare si promovare in mediul online

Comunicarea si promovarea pe retelele sociale

Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale

Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene

Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19

Descrierea universitatilor

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 417501