Chemarea Mall-ului.Geografia shopping-ului

Chemarea Mall-ului.Geografia shopping-ului
  • Chemarea Mall-ului.Geografia shopping-ului
Chemarea Mall-ului.Geografia shopping-ului de la BRANDBUILDERS
Editură BRANDBUILDERS
ISBN 973-1740-03-4
Număr de pagini 272
Limba Romana
Anul apariției 2007
Categorie Sfaturi practice

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

38,54 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere
Traducere de: Raluca Andrei, Renata Nicolescu

"Observaţiile inteligente ale lui Underhill... sunt atrăgătoare pentru oricine a căzut vreodată în mrejele psihologiei subtile a mall-ului." (The New York Times)

Fascinată... contribuţia unică în domeniu a lucrării rezidă mai puţin în analiza sociologică decât în impactul recunoaşterii personale pe care Underhill îl determină în timp ce scanează anumite momente din lumea modernă rămase necercetate. Numai un specialist în retail poate să înţeleagă atât de bine natura umană în toată plenitudinea monotoniei sale uzate, diforme... Underhill este poetul nostru din suburbii." (The Atlantic)

Paco Underhill, un adevărat antropolog al shopping-ului, ne duce acum la mall, un loc cu care fiecare persoană a avut de-a face şi despre care şi-a format o opinie. Rezultatul este o caracterizare inteligentă, ironică, amuzantă şi corectă a mall-ului. Mall-ul este cadoul oferit de America societăţii de consum, cel mai puternic simbol al puterii comerţului global, cândva un element de noutate, acum locul în care ne întâlnim în timpul liber.

Este o lucrare despre ideea de centru de shopping ca ideal al culturii noastre comerciale şi sociale, locul în care tinerii gustă pentru prima dată libertatea şi în care noi, ceilalţi, ne studiem reciproc. Chemarea mall-ului examinează maniera în care frecventăm mall-ul, ce reprezintă acesta, din ce cauză câteodată are succes, iar alteori, nu."

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 324174