Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine
  • Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine
Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine de la TREI
Editură TREI
ISBN 606-40-1477-1
Număr de pagini 736
Limba Romana
Traducator Ruxandra Radulescu
Anul apariției 2022
Colecție Psihologie psihoterapie
Categorie Psihologie

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

99,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura.

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 422486