Scoala si societatea - Trei prelegeri. Principiile morale in educatie. Copilul si curriculumul

Scoala si societatea - Trei prelegeri. Principiile morale in educatie. Copilul si curriculumul
  • Scoala si societatea - Trei prelegeri. Principiile morale in educatie. Copilul si curriculumul
Scoala si societatea - Trei prelegeri. Principiile morale in educatie. Copilul si curriculumul de la PRO UNIVERSITARIA
Autor John Dewey
ISBN 606-26-1479-9
Număr de pagini 133
Limba Romana
Traducator Sorin Petrescu
Anul apariției 2022
Categorie Pedagogie

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

35,00 lei
Ultimul exemplar
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

"Scoala si societatea - trei prelegeri" a fost prima lucrare publicata de John Dewey cu privire la educatie. O publicatie extrem de influenta la propriu, ar pune de asemenea bazele lucrarilor sale ulterioare.

Desi a fost scrisa la inceputul secolului al XX-lea, "Principiile morale in educatie" este inca relevanta in domeniu astazi. Dewey spune ca este inca necesar sa se predea "morala" (nu in sens dogmatic) pentru a cultiva mintile tuturor elevilor. Predarea moralei (aproape intotdeauna indirecta) ajuta la crearea unui sentiment de comunitate, integritate, cunoastere, putere si satisfactie personala in cadrul unui elev. Elevul invata sa-si cultive propriile convingeri despre lume, comunitate, colegii sai etc.

"Copilul si curriculumul" priveste procesul de educatie din ambele perspective - copil si curriculum. Dewey il conduce pe cititor sa vada curriculumul, ceea ce copilul trebuie sa invete, din starea de spirit prezenta a copilului. El considera, de asemenea, punctul de vedere al profesorilor ca fiind vehiculul care transmite si ofera programa. Dewey a inteles ca structura mintii unui copil este mult diferita de cea a unui adult.

Un copil nu are un cadru in care sa clasifice si sa plaseze toate informatiile pe care le primeste. Copilul inca dezvolta atat contextul, cat si cadrul pentru a procesa informatii despre lumea din jurul lui. Interesele copilului se afla in lumea persoanelor si a relatiilor, spre deosebire de cea a faptelor si legilor

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 416318