Este primul manual românesc de scriere creativă. Criticul Alex Ştefănescu consideră că este „cea mai fermecătoare carte pentru copii din literatura română, comparabilă ca importanţă cu Abecedarul lui Ion Creangă şi Cărţile cu Appollodor ale lui Gellu Naum.”
George Pruteanu vorbea despre această carte ca despre o minunată călătorie pe durata căreia autorii au făcut risipă de fantezie şi ingeniozitate. Constantin Stănescu a socotit-o o mostră de rezistenţă culturală împotriva sistemului totalitar. Mircea Mihăieş crede că este un excelent antidot împotriva presiunii calculatorului şi televizorului. Alţii vorbesc despre ea ca despre o superbă colecţie de exerciţii de dezvoltare a uimirii. Ajunsă la a treia ediţie, Ocolul lumii în 50 de jocuri creative a devenit bestseller-ul editurii Limes.
Descriere
Este primul manual românesc de scriere creativă. Criticul Alex Ştefănescu consideră că este „cea mai fermecătoare carte pentru copii din literatura română, comparabilă ca importanţă cu Abecedarul lui Ion Creangă şi Cărţile cu Appollodor ale lui Gellu Naum.”
George Pruteanu vorbea despre această carte ca despre o minunată călătorie pe durata căreia autorii au făcut risipă de fantezie şi ingeniozitate. Constantin Stănescu a socotit-o o mostră de rezistenţă culturală împotriva sistemului totalitar. Mircea Mihăieş crede că este un excelent antidot împotriva presiunii calculatorului şi televizorului. Alţii vorbesc despre ea ca despre o superbă colecţie de exerciţii de dezvoltare a uimirii. Ajunsă la a treia ediţie, Ocolul lumii în 50 de jocuri creative a devenit bestseller-ul editurii Limes.