Marketing educational
Marketing educational de la INSTITUTUL EUROPEAN
Autor
Roxana Enache
Autor
Alina Brezoi
Autor
Alina Crisan
Editură
INSTITUTUL EUROPEAN
ISBN
973-611-979-8
Număr de pagini
152
Limba
Romana
Anul apariției
2013
Colecție
Universitaria
Categorie
Pedagogie
28,90 lei
Stoc limitat
Fidelizare
la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse
Card cultural
Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.
Livrare oriunde
Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.
Stoc permanent
Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.
Descriere
Contextul actual al descentralizarii invatamantului preuniversitar impune dezvoltarea competentelor decizionale ale actorilor educationali - premisa necesara asigurarii calitatii in educatie. Lucrarea propune parcurgerea unor aspecte practice ale marketingului educational, supunand atentiei cititorului un studiu de caz ce contine un plan de marketing si de management realizat de o unitate scolara. Prin problematica abordata, volumul se adreseaza cititorilor procupati de dezvoltarea personala in domeniul managementului si marketingului educational, punandu-le astfel la dispozitie un ghid practic, si nu doar un suport pur teoretic.