Tara si vinul. Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa

Tara si vinul. Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa
  • Tara si vinul. Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa
Tara si vinul. Relatiile dintre brandul de tara si brandul vinurilor romanesti. O abordare heterodoxa de la TRITONIC
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-711-3
Număr de pagini 367
Limba Romana
Anul apariției 2023
Colecție Comunicare/media

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

57,00 lei
Stoc limitat
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Comentarii (0)
SAG: 442270