Strategii metacognitive in procesul de scriere academica

Strategii metacognitive in procesul de scriere academica
  • Strategii metacognitive in procesul de scriere academica
Strategii metacognitive in procesul de scriere academica de la TRITONIC
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-641-3
Număr de pagini 106
Limba Romana
Anul apariției 2022
Colecție Comunicare/media

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

31,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Ioana Grancea, lector in Departamentul de Stiinte ale Comunicarii si Relatii Publice al Universitatii ,,Alexandru Ioan Cuza" din Iasi, raspunde la cateva dintre intrebarile pe care le primeste cel mai des de la studenti:

As putea sa depasesc blocajele de scriere si sa lucrez cu mai multa incredere?

Cum ar trebui sa ma raportez la sursele citate si care poate fi contributia mea?

Ce fel de cititor ar trebui sa am in minte cand scriu un text academic?

Raspunsurile graviteaza in jurul unor strategii metacognitive prin care autoarea ii ajuta pe studenti sa-si elaboreze propriul ghid, adaptat nevoilor lor, pentru a trece cu bine prin procesul de scriere academica si pentru a valorifica la maximum intreaga experienta.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 429031