Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
  • Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media de la POLIROM
Editură POLIROM
ISBN 973-46-8532-5
Număr de pagini 209
Limba Romana
Anul apariției 2021

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

31,66 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiantalnit pana in prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sunt obtinute in timp real.

Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sunt personalizate. Se vorbeste din ce in ce mai des despre tailored ads si microtargeting. Publicitatea traditionala ramane inca relevanta pentru anumite tipuri de produse si servicii promovate si pentru anumite segmente de public‑tinta, dovada fiind preturile in crestere pentru difuzarea clipurilor publicitare in cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl.

In acest context, o a treia editie a prezentului volum este mai mult decat necesara. Principiile de baza raman aceleasi; este important sa vorbim despre mixul de marketing pentru a intelege de unde porneste demersul publicitar; notiunile de imagine, de pozitionare si de strategie publicitara au ramas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vanzarilor, plasarea de produs si marketingul direct, sunt in continuare utilizate cu succes, cu atat mai mult cu cat tehnologia permite o alta calitate a implementarii ideilor creative.

Publicitatea digitala si influencer marketingul au un loc aparte in acest volum. Capitolul despre efectele publicitatii a fost completat, facand trimitere la studii care testeaza efectele formelor de publicitate mentionate mai sus. Volumul se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate din punct de vedere profesional si nu numai. Studentii, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitara, profesionistii din industrie sunt principalii adresanti ai cartii.” (Delia Cristina Balaban)

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 407084