Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor de la TRITONIC
Autor
Larisa Muresan
Editură
TRITONIC
ISBN
606-749-594-2
Număr de pagini
217
Limba
Romana
Anul apariției
2022
Colecție
Comunicare/media
Categorie
Media si comunicare
39,00 lei
Indisponibil
Fidelizare
la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse
Card cultural
Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.
Livrare oriunde
Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.
Stoc permanent
Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.
Descriere
Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii.
Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.