Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor

Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
  • Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
Influencer Marketing. Perspectiva utilizatorilor si a expertilor de la TRITONIC
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-594-2
Număr de pagini 217
Limba Romana
Anul apariției 2022
Colecție Comunicare/media

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

39,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii.

Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 418913