Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii
  • Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii
Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii de la TRITONIC
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-287-3
Număr de pagini 333
Limba Romana
Anul apariției 2017

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

39,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 351131