Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala

Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala
  • Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala
Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala de la ECONOMICA
Editură ECONOMICA
ISBN 973-709-996-9
Număr de pagini 422
Limba Romana
Anul apariției 2022

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

68,00 lei
Stoc limitat
Cantitate
 

Descriere

Un model de business in era digitala

Volumul de fata propus de Ciprian Ionel Hretcanu (Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala) constituie, credem noi, o aparitie binevenit in peisajul publicatiilor aparute recent sub egida Editurii Economice.

Aceasta intrucat acest studiu/volum este focalizat esential pe tehnici/instrumente de aplicare a tehnologiei digitale la nivel de firme/institutii publice si oricare alt tip de grup social structurat ierarhic. Asa se cunoaste, criza globala din 2008-2010, cat si criza sociala generata de Covid-19, a obligat decidentii politici, guvernele institutiile publice, universitatile, investitorii, managerii si alte categorii sociale sa-si redefineasca complet relatiile de lucru cu diverse categorii de stakeholders si sa recurga masiv la itc pentru optimizarea output-lui oferit societatii.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 424034