Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor de la PRO UNIVERSITARIA
ISBN 606-26-1364-8
Număr de pagini 412
Limba Romana
Anul apariției 2021

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

70,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 405933