Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii

Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii
  • Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii
Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii de la C.H. BECK
Editură C.H. BECK
ISBN 973-115-777-1
Număr de pagini 675
Limba Romana
Anul apariției 2010
Colecție Oeconomica

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

36,90 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Lucrarea „Cercetări de marketing. Teorie și aplicații”, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, își propune să abordeze o gamă largă de aplicații specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concretă a tuturor acestor probleme. Se recomandă utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum și a bibliotecilor SLATEC, IMSL și NAG. Aplicațiile sunt astfel concepute încât să răspundă următoarelor aspecte: descrierea noțiunilor de bază cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scală în funcție de datele pe care le avem de prelucrat și de statisticile pe care le utilizăm, studiul noțiunii de populație și eșantion, analiza regresională uni și multivariată. Pentru fixarea și înțelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  câteva probleme de marketing.



Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 376541