Limba moderna 1 - Limba moderna 2 - Limba moderna 1-intensiv. Germana, caietul elevului, clasa a V-a

Limba moderna 1 - Limba moderna 2 - Limba moderna 1-intensiv. Germana, caietul elevului, clasa a V-a
  • Limba moderna 1 - Limba moderna 2 - Limba moderna 1-intensiv. Germana, caietul elevului, clasa a V-a
Limba moderna 1 - Limba moderna 2 - Limba moderna 1-intensiv. Germana, caietul elevului, clasa a V-a de la ART KLETT
Autor Brass
Autor Lidija Sober
Editură ART KLETT
ISBN 606-076-297-3
Număr de pagini 71
Limba Romana
Anul apariției 2022

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

35,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04. 04. 2018 si se regaseste la poztia nr. 262 din anexa Ordinului.

Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28. 02. 2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1. 1:

•receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;

•exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);

•receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la

obiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);

•redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 427720