Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta

Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta
  • Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta
Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta de la PUBLICA
Autor W. Chan Kim
Editură PUBLICA
ISBN 606-722-167-1
Număr de pagini 368
Limba Romana
Traducator Dan Balanescu
Anul apariției 2015

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

59,00 lei
Stoc limitat
Cantitate
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre.




Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.
SAG: 421264