Frumoasele adormite: revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime-in mediul online

Frumoasele adormite: revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime-in mediul online
  • Frumoasele adormite: revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime-in mediul online
Frumoasele adormite: revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime-in mediul online de la TRITONIC
Editură TRITONIC
ISBN 606-749-586-7
Număr de pagini 204
Limba Romana
Anul apariției 2022

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

39,00 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Această carte, dedicată formelor de comunicare de marketing specifice în social media, ajută cititorul să înțeleagă importanța pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (și, implicit, competențele specialiștilor în comunicarea de marketing) în construirea unui mod de prezentare care să permită orientarea deciziilor de cumpărare (sau măcar a simpatiilor) și, pe de altă parte, reacțiile publicurilor-țintă, exprimate prin decizii de cumpărare, comentarii, simple „like-uri” și traficul intens. Lucrarea clarifică, simultan, două aspecte: identificarea componentelor brandurilor în mediul online și posibilitatea analizării caracteristicilor identității online a „brandurilor revitalizate”. Contribuția cercetării de față este dublă: pe de o parte, ea deschide o poartă spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective științifice și, pe de altă parte, ea validează eficacitatea euristică a grilei de analiză. Organizată în mod ramificat, cu multiple excursuri în bibliografia de specialitate, bazată pe o documentare solidă, lucrarea de față se impune ca o contribuție incitantă la defrișarea câmpului tematic și conceptual al analizelor consacrate relației dintre brand si re-inventarea tradițiilor, cu aplicare asupra „brandurilor revitalizate”.

Mihai Coman

Acest volum prezintă conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numește, făcând trimitere la literatura de specialitate, „brandurile de tip frumuseți adormite (Dion și Mazzalovo, 2016)”. Această revitalizare este des utilizată în practica publicitară în economiile de piață cu tradiție. La noi, având în vedere trecerea de la sistemul economic și politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capătă cu totul alte conotații care sunt interesant de cercetat. Autoarea reușește să surprindă rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor și propune o metodologie de analiză cu o reală valoare științifică și aplicabilitate practică.

Delia Balaban

Din aceeaşi categorie

Comentarii (0)
SAG: 416663