În Hollywood, Bukowski îşi povesteşte experienţele de scenarist din vremea cand, în anul 1987, lucra la turnarea unui film. Henry Chinaski, celebrul alter ego al lui Bukowski, revine de data aceasta cu un scenariu hollywoodian: Dansul luiJim Beam. Filmul este inspirat din experienţele de beţiv scandalagiu ale tanărului Chinaski, pe cand acesta nu era încă un scriitor cunoscut. Pe măsură ce protagonistul, alături de iubita lui, Sarah, este prins în vartejul experienţelor hollywoodiene, Bukowski agaţă cu ironie în firul parodic al evenimentelor şi nume cunoscute din lumea culturală, transformandu-le doar pe alocuri rezonanţa: Jon-Luc Modard, filozoful Jean-Paul Sanrah, Frances Ford Lopalla şi un anume Victor Norman ce aminteşte de Norman Mailer. Prin reapariţia lui Henry Chinaski, cu pasiunile sale explozive pentru băutură, femei şi curse de cai, prin ireverenţiozitatea portretelor pe care le face, Hollywood marchează încă un moment în evoluţia romanelor autobiografice ale lui Charles Bukowski.
Descriere
În Hollywood, Bukowski îşi povesteşte experienţele de scenarist din vremea cand, în anul 1987, lucra la turnarea unui film. Henry Chinaski, celebrul alter ego al lui Bukowski, revine de data aceasta cu un scenariu hollywoodian: Dansul lui Jim Beam. Filmul este inspirat din experienţele de beţiv scandalagiu ale tanărului Chinaski, pe cand acesta nu era încă un scriitor cunoscut. Pe măsură ce protagonistul, alături de iubita lui, Sarah, este prins în vartejul experienţelor hollywoodiene, Bukowski agaţă cu ironie în firul parodic al evenimentelor şi nume cunoscute din lumea culturală, transformandu-le doar pe alocuri rezonanţa: Jon-Luc Modard, filozoful Jean-Paul Sanrah, Frances Ford Lopalla şi un anume Victor Norman ce aminteşte de Norman Mailer. Prin reapariţia lui Henry Chinaski, cu pasiunile sale explozive pentru băutură, femei şi curse de cai, prin ireverenţiozitatea portretelor pe care le face, Hollywood marchează încă un moment în evoluţia romanelor autobiografice ale lui Charles Bukowski.